Tilauskoulutukset

Opintokeskus Siviksen asiantuntijat ovat käytettävissä myös järjestöjen tilauskoulutuksiin.

Jäsenjärjestöt voivat kysyä asiantuntijoitamme kouluttajiksi muun muassa seuraavista aiheista:

• yhdistys- ja järjestötoiminnan kehittäminen
  • aikuiskoulutuksen ja vapaan sivistystyön toteuttaminen
  • vertaisoppiminen
  • verkkokoulutusten suunnittelu ja ohjaus.

Tarjoamme ohjausta ja tukea myös:

• Koulutuksen suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin sekä talouden selvittämiseen ja Sivisverkon käyttöön.
  • Verkkokoulutuksen kehittämiseen.
  • Yhdistystoiminnan ohjaukseen ja koulutukseen.

Kouluttajapalvelujen hinta jäsenjärjestöille:

Koulutus- ja konsultointipalvelut jäsenjärjestöille ovat arvonlisäverottomia silloin, kun palvelu kuuluu vapaan sivistystyön piiriin.

Koulutushintamme ovat:

• Korvaus opetuksesta jäsenjärjestöille arkisin 60 €/h ja viikonloppuisin 100 €/h.
  • Korvaus opetuksista muille, kuin jäsenjärjestöille arkisin 100 €/h ja viikonloppuisin 150 €/h.

Lisäksi peritään aina matkakulut ja mahdolliset päivärahat. Hinnoittelu perustuu kustannusvastaavuuteen. Opintokeskus Sivis ei harjoita liiketoimintaa.

Peruutusehtomme

Mikäli tilauskoulutus perutaan myöhemmin kuin kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkamisaikaa, veloitetaan 50 % koulutuksen hinnasta.

Palveluiden hinta jäsenjärjestöjen ulkopuolisille tahoille

Jäsenjärjestöjen ulkopuolisille tahoille tuotetaan palveluita tarjouspyyntöjen perusteella.

Kolme ihmistä suunnittelemassa koulutusta.
  • Henkilökuva Susanna Plathan.

Susanna Plathan

koulutuspäällikkö